مدیریت رفتار سازمانی
نقش میانجی خلق ارزش مشترک و درگیر کردن کارکنان بر رابطه بین رهبری خدمتگزار و ارائه خدمات نوآورانه در باشگاه های ورزشی

حسین علی حسین؛ محسن بهنام؛ سیدمحمد کاشف

دوره 10، شماره 3 ، مهر 1402، ، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.68233.2526

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی خلق ارزش مشترک و درگیر کردن کارکنان بر رابطه بین رهبری خدمتگزار و ارائه خدمات نوآورانه در باشگاه های ورزشی بود . روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق کارکنان باشگاه‌های ورزشی کشور عراق بودند که با استفاده از روش تصادفی_طبقه‌ای تعداد 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. برای تجزیه ...  بیشتر